Mikäli saavut Helsingin Luther-kirkkoon autolla, Europarkin maksullinen parkkihalli "P-CityForum" kirkon alapuolella on kätevin vaihtoehto. Helsingin keskustassa ilmaisia pysäköintipaikkoja ei oikein ole.

Katso parkkihallin sisäänajakohdat, parkkihallin pohjapiirros sekä hintatiedot EuroParkin nettisivuilta,

P-CityForumiin pääsee ajamaan kolmesta eri suunnasta:

• Simonkatu 7
  • Jaakonkatu (kääntyminen Eteläiseltä ja Pohjoiselta Rautatiekadulta)
  • Ruoholahdenkatu 3: Keskustan huoltotunneli, Lapinrinteen kulma

Seuraa parkkihallissa opasteita "Kamppi" ja "Fredrikinkatu".

Lähimpänä Luther-kirkkoa ovat parkkihallin A-alue ja sen alapuolella oleva E-alue.

Parkkihallista pääsee hissillä suoraan kirkon osoitteeseen Fredrikinkatu 42, mutta kyseinen rappu on Malminkatu 12 A, jossa sijaitsee Sleyn keskustoimisto. Löydät kirkon sisäänkäynnin astumalla rappukäytävästä ulos ja kääntymällä oikealle eli kiertämällä R-kioskin toiselle puolelle.

Parkkihallissa pääsee kävellen myös Forumiin, rautatieasemalle ja Stockmannille.