Liity vapaaehtoistiimIin

Helsingin Luther-kirkon toiminta pyörii suurelta osin vapaaehtoisten tiimiläisten varassa.

Pidämme ovia auki ja tapaamme kaikkia kirkkoon tulijoita, järjestelemme jumalanpalvelukset, opetamme lapsia pyhäkoulussa, hoidamme äänentoistoa ja projisointia, päivitämme somea ja paljon muuta.

Esimerkiksi messutiimit huolehtivat vuorollaan kunkin messun ilmapiiristä ja käytännön tehtävistä, kuten kahvituksesta, ihmisten vastaanottamisesta ja suntion tehtävistä.

Messutiimeihin voi tulla pysyväksi jäseneksi, mutta myös freelanceriksi voi ilmoittautua eli antaa luvan, että saa kysyä tarvittaessa.
Kerro meille itsestäsi ja katsotaan sinulle hyvä vapaaehtoistehtävä!

TALOUTEMME ON VAPAAEHTOISEN KANNATUKSEN VARASSA

Voit tukea Helsingin Luther-kirkon toimintaa seuraavin tiedoin:

Tili: FI13 8000 1500 7791 95
Saaja: Sley
Viitenumero: 10078 89200 41410 01518

Lahjoita pankkitunnuksilla: taivaallinenlahja.fi/helsingin-luther-kirkko

Mobile pay.png

MobilePay-lahjoittaminen

MobilePayn käytön aloittaminen
Palvelun käyttöön tarvitset vain älypuhelimen (Android, iOS tai Windows Phone), suomalaisen matkapuhelinnumeron, suomalaisen pankkitilin ja suomalaisen maksukortin.
1. Lataa MobilePay AppStoresta, Google Playsta tai Windows Storesta.
2. Valitse 'rekisteröidy' ja seuraa ohjeita. Rekisteröintiä varten tarvitset suomalaisen pankin tilinumeron ja maksukortin. Tunnistautumalla pankkitunnuksillasi, saat käyttöösi suuremmat käyttörajat.
3. Valitse henkilökohtainen nelinumeroinen tunnusluku, jolla kirjaudut MobilePayhin. Voit kirjautua myös sormenjäljelläsi, jos puhelimessasi on sormenjälkilukija.
MobilePay on maksuton kaikkien pankkien asiakkaille. Käyttääksesi MobilePaytä sinun tulee olla yli 15-vuotias.
Voit lähettää 100 euroa vuorokaudessa. Nostaaksesi rajan 500 euroon päivässä, sinun tulee tunnistautua suomalaisen pankin myöntämillä pankkitunnuksilla.

TEE TESTAMENTTI HELSINGIN LUTHER-KIRKON TYÖN HYVÄKSI

KUINKA RYHTYÄ LUTHER-KIRKON TYÖN KUUKAUSILAHJOITTAJAKSI?

Säännölliset lahjoitukset voi toteuttaa joko suoramaksuna tai e-laskuna.

VAIHTOEHTO 1: SUORAMAKSUSOPIMUKSEN TEKEMINEN PANKIN KONTTORISSA

Voit tehdä haluamallesi lahjoituskohteelle suoramaksusopimuksen oman pankkisi konttorissa. Näin valtuutat SLEY:n veloittamaan joka kuukausi tiliäsi ilmoittamallasi summalla kunkin kuukauden 20. päivään mennessä.

Suoramaksusopimuksen tekemiseen tarvittavat tiedot:

- palvelutunnus 002425256

- tilinumero FI13 8000 1500 7791 95 (Danske Bank)

- henkilökohtaisen viitenumerosi saat Sleyn talousosastolta Anna Poukalta, anna.poukka@sley.fi, (09) 2513 9220 (viitenumeron avulla nähdään, mille kohteelle lahjoitus on annettu)

- Lahjoitettava summa on ehdottomasti ilmoitettava, jotta lahjoitus voidaan veloittaa. Sley saa tiedon lahjoitettavasta summasta, kun lisäät henkilökohtaisen viitenumerosi perään kirjaimen X ja lahjoitettavan summan. Eli jos alkuperäinen viitenumero on 11111 22222 ja lahjoitussumma on 50, ilmoita pankille viitenumerona 1111122222X50.

VAIHTOEHTO 2: E-LASKUSOPIMUKSEN TEKEMINEN VERKKOPANKISSASI

- hae verkkopankissasi laskuttajan nimeksi SLEY

- valitse laskutusaiheeksi kuukausituki

- palvelutunnus 002425256

- tilinumero FI13 8000 1500 7791 95 (Danske Bank)

- Lahjoitettava summa on ehdottomasti ilmoitettava, jotta lahjoitus voidaan veloittaa. Sley saa tiedon lahjoitettavasta summasta, kun lisäät henkilökohtaisen viitenumerosi perään kirjaimen X ja lahjoitettavan summan. Eli jos alkuperäinen viitenumero on 11111 22222 ja lahjoitussumma on 50€, ilmoita pankille viitenumerona 1111122222X50.

Lisätietoja antaa Sleyn toimistosta Leea Gröhn, leea.grohn@sley.fi, (09) 2513 9228.

Ohje MobilePaylla maksamiseen
1.  Lataa MobilePay-sovellus älypuhelimeesi.

2.  Avaa MobilePay.

3.  Näppäile summa.

4.  Vie puhelimesi MobilePay  qr-koodin päälle tai näppäile esillä oleva lyhytnumero 67169.

5.  Vahvista maksu yhdellä pyyhkäisyllä MobilePayssä.

Pankki ei tällä hetkellä peri käyttömaksua MobilePay-sovelluksen käytöstä.
Teleoperaattori veloittaa tiedonsiirrosta palveluhinnaston mukaisesti.
MobilePay-sovellus on henkilökohtainen ja kirjaudut palveluun aina itse valitsemallasi henkilökohtaisella tunnusluvulla. Tunnuslukua ei saa luovuttaa toiselle henkilölle. Voit halutessasi suojata puhelimesi myös pääsykoodilla tai näppäinlukituksella.